Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat de website beter werkt. Daarnaast gebruiken wij o.a. cookies voor onze webstatistieken, gebruiker sesies te regelen en zoekmachine vriendelijke slugs te kunnen wijzigen. Door de site verder te bezoeken, gaat u akkoord met dit gebruik. Lees meer Sluiten
NL

wedstrijd protocol vereniging

Binnen het nieuwe beleid per 5 juni is er alweer meer gepermitteerd. Bij de organisatie van wedstrijden houden we nog de volgende richtlijnen aan;

Het advies is voorlopig nog geen shotgun start te organiseren. Er wordt zoveel mogelijk van 1 tee gestart, maar waar mogelijk shotgun bij bv. Nine in the afternoon etc.
- Deelnemers worden tijdig geïnformeerd over hun starttijd en lopen met hun flight als het ware hun eigen wedstrijd;
- 2-, 3- en 4-ballen toegestaan;
-
 
Aansluitend aan hun ronde mogen de deelnemers, overeenkomstig de richtlijnen van het horeca protocol gebruik maken van de horeca.
-
 
Geen gezamenlijke prijsuitreiking; deelnemers verwerken hun scores online, waarna de wedstrijdleiding na afloop de uitslag bepaalt en en deze vervolgens communiceert aan c.q. online inzichtelijk maakt voor de deelnemers


Ten einde dit te vertalen naar een duidelijke organisatie voor alle wedstrijden, georganiseerd door de verschillende commissies van de vereniging, is hiervoor een corona-wedstrijd-protocol geschreven, bedoeld om eenduidig beleid te voeren en zowel de organiserende commissie als de individuele deelnemer duidelijkheid te geven hoe wedstrijden dienen te verlopen.

Actueel corona-wedstrijd-protocol

Inschrijving wedstrijden; Als gebruikelijk via “Mijn Golfpagina” c.q. uw eigen profiel
- Inschrijfgeld; Tot nader bericht niet van toepassing
- Startlijst / starttijd; U wordt geïnformeerd over uw starttijd c.q. de wedstrijdindeling. Mocht u geen bericht ontvangen dan is de startlijst meestal vanaf 2 dagen voor de wedstrijd te zien op “Mijn Golfpagina”.
- Verhindering; Mocht u onverhoopt niet kunnen deelnemen meldt u dan altijd en z.s.m. af bij de wedstrijdleiding, opdat deze dit goed kan verwerken
- Wedstrijdverloop;
* De deelnemers dienen de Corona richtlijnen als gepubliceerd op www.deherkenbosche.nl/corona strikt op te volgen. De kleedruimten en douches zijn weer geopend;
* Scorekaart, startlijst en wedstrijdvorm; deze liggen klaar in de hal van het clubhuis op de wedstrijdtafel. Scorekaarten dient u zelf op te halen. Bij koppelwedstrijden haalt een van de spelers de kaart op;
* U start samen met uw flightgenoten, houdt de scores bij en verwerkt deze na afloop online in “Mijn Golfpagina” of mocht u dat niet kunnen dan levert u de scorekaart ter verwerking bij de wedstrijdleiding in;
* Er zal geen prijsuitreiking plaatsvinden. De uitslag zal door de wedstrijdleiding online bekend gemaakt worden. Voorlopig zijn er geen fysieke prijzen te winnen, maar uiteraard wel de eer!
- Wedstrijdbepalingen;
* Noteer uw score en van degene die u markt op uw eigen scorekaart;
* Raak de bal van uw medespelers niet aan;
* Verwerk uw score binnen 24 uur online (als u inlogt nadat de wedstrijd is gestart in uw eigen profiel dan kunt u de wedstrijd aanklikken en uw score verwerken) of lever deze, indien u dat niet zelf kunt, bij de wedstrijdleiding in, en controleer na publicatie van de uitslag of de score van uw marker ook correct verwerkt is;
* Is uw score, indien u dit zelf online doet, niet tijdig verwerkt dan zal deze als No Return verwerkt worden;
* Meldt een onjuist verwerkte score van uw marker aan de wedstrijdleiding. Deze zal dit nader onderzoeken en waar nodig de uitslag corrigeren
   
- Heeft u moeite met de protocollen of bent u nog huiverig voor de mogelijke risico’s dan adviseren we u voorlopig (nog) niet aan wedstrijden deel te nemen.
- N.B. Wijs elkaar waar nodig op het juist toepassen van de regels en richtlijnen ten einde het voor u en ieder ander veilig te houden.


We zijn blij dat we, al is het met de nodige maatregelen en richtlijnen, nog wedstrijden kunnen blijven organiseren en wensen u dan ook veel speelplezier en gezelligheid toe.

Heeft u vragen dan kunt u zich wenden tot een van de leden van de organiserende commissie.